השבחת נכסי הבניין עבור הכנסות פאסיביות

הצעד הראשון ליצירת הכנסה פסיבית הוא שיפור נכסי הבניין שלך. זה יכול לכלול כל דבר, החל מביצוע שדרוגים חסכוניים באנרגיה לביתך ועד להשקעה בנכסים להשכרה. על ידי הגדלת ערך הנכסים שלך, תוכל לייצר יותר הכנסה מאותו שטח בנכס.

חברת CASITA – ניהול ואחזקת מבנים בע”מ תסייע לך במתן פתרונות יצירתיים לפיתוח עסקי ושדרוג השטחים הציבוריים שנמצאים תחת בעלות השטח המשותף – כמו למשל שיפוץ של חדר דיירים והפיכתו לשטח מסחרי שיניב הכנסה חודשית לקופת הועד.

כיצד ניתן ליצור אפיק הכנסה נוסף מהנכס?

ישנן מספר דרכים לייצר הכנסה פסיבית מנכסי הבניין שלך. הדרך המרכזית והישירה היא להשביח תא שטח ציבורי כלשהו בבניין שלך ולייעד אותו לשימוש אחר, כמו קליניקה או משרד. דרך נוספת היא להתקין פאנלים סולאריים על הגג ולמכור את החשמל או להשתמש בו לצמצום ההוצאות החשמל בבניין. לבסוף, אתה יכול גם להשכיר את הגג שלך לחברת סלולר לשימוש כמגדל טלפון סלולרי. כל אחת מהאפשרויות הללו יכולה לספק לך זרם קבוע של הכנסה פסיבית, שיכולה לעזור לך לשפר את המצב הכלכלי של הדיירים.

סקירת היעילות האנרגטית הנוכחית של הבניין שלך

יעילות אנרגטית היא הפרקטיקה של הפחתת בזבוז אנרגיה והשפעה סביבתית על ידי אופטימיזציה של הדרכים שבהן בניין משתמש באנרגיה.

אחת הדרכים לשפר את ערך הנכס של הבניין שלך היא להפוך אותו ליעיל יותר באנרגיה. זה יכול להיות כרוך בביצוע שדרוגים למערכות החימום והקירור שלך, שדרוג החלונות והדלתות שלך או התקנת פאנלים סולאריים.

יש לך שטח לא מנוצל בבניין? נוכל לעזור להרוויח מזה כסף לטובת כל דיירי הבניין ובעלי הבית, באמצעות מגוון פתרונות יצירתיים.

אם אתה מעוניין לשמוע עוד – צור איתנו קשר.